باران باران ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

مامان فاطیما ونینی بلا

دکتر مامان فاطیما

1390/2/1 11:58
575 بازدید
اشتراک گذاری

نینی خوشگلم

مامانی راستی من پریروز یه دکتر خوب رفتم برای شما . خیلی خانوم خوبیه .امسش دکتر لادن حقیقیه . مطبشم زیر پل گیشاست .بهم نزدیکه گفتم بزودی که دوتایی با هم میخوایم بریم پیشش نزدیک باشه که اذیت نشیم . توی بیمارستان بهمن هم هست که خیلی تعریفش رو شنیدم.

خانوم دکتر گفت ان شاالله حتما مامان میشی . خیلی خوشحال شدم . یه جورایی انرژی مثبته مثبته .

 

یعنی میشه زودتر بیای بغلم مامانیییییییییییییییییییییییییییییییی دلم داره پر میکشه برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام
3 اردیبهشت 90 13:06
نی نی فاطیما زود زود بیا دیگه اگه بدونی مامی چقد منتظره .افرین خاله بوووووووووووووس
مرمر
3 اردیبهشت 90 13:49
چرا که نه حتما میاد به همراه دختر خاله یا پسر خالش ایشالا