باران باران ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان فاطیما ونینی بلا

خنده دار شدم دیگه هههههههههههههه

1390/10/15 10:00
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم . مامانی این روزا دیگه خیلی خنده دار شدم همه بهم میخندن ههههههههههه

بابا رضا که میگه گرد شدی اساسی.بهش گفتم اگه از اول این شکلی بودم با من ازدواج میکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میگه نه عمرا . میبینی مامان جون تو رو خدا این مردا رو .

بابا حاجی که میگه تو خودتو خیلی لوس کردیا هههههههه

ولی خدایی مامان دیگه نفسم خیلی میگیره تازشم تو هم پاهات اومده بالا قلبونت برم هر از گاهی با معده مامان بوکس تمرین میکنیقلبو احتمالا برام شکلکم درمیاریزبان

خیلی دوست داریم من و بابا رضا ها .بیا با هم دعا کنیم این یه ماهم بسلامتی بگذره تا من روی ماهتو ببینم فرشته من بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرمر
4 بهمن 90 13:58
ایشالا زود زود دلت واسه این روزا تنگ میشه گلکم
هليا
9 بهمن 90 13:38
سلام: فاطيما جون جات خيلي خاليه. قول بده كه دوباره حتما بياي. ما رو از حال خودت و باران خانم بي خبر نذار. شاد و سلامت باشي.
کارلی
17 بهمن 90 9:57
کلوب که نمی آیی حداقل آپ کن مامانی...
فرزانه
21 بهمن 90 18:18
سلام فاطیما جونم ... از صمیم قلبم تولد باران جونمو بهت تبریک میگم عزیزم...انشالله زیر سایه پدرو مادرش 120 سال زندگی کنه و همیشه سلامت و خوشبخت باشه