باران باران ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان فاطیما ونینی بلا

بدنیا خوش اومدی فرشته کوچولو

1391/3/7 15:20
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان. قلبونت برم که همه چی زندگی من و بابا رضایی.ببخش مامان دیر وبلگتو بروز کردم ایندفعه.شلمندتم

عسل مامان از خدای مهربون متشکرم که ١٧ بهمن سال ٩٠ بهترین هدیه ای که می شد رو به من و بابا رضا هدیه کرد.میدونی این هئیه چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟قلب خب معلومه مامان خودت بودی دیگه.

نمیدونی چه روز بیادموندنی بود.از شب پیشش خاله مهدیه اومد پیش من و بابا رضا که استرسمون کم شه.صبحشم مامان جون اومد خونمون بعد چهارتایی رفتیم بیمارستان بهمن .

خانم دکتر حقیقی هم خیلی هوامون رو داشت . اومد خودش من رو قبل از اتاق عمل بوسید و دستمو گرفت و برد واسه عمل نمیدونم اون موقع چه حسی داشتم . هم خوشحال بودم چون بالاخره میتونستم روس ماهتو ببینم و هم استرس داشتم بابا رضا هم خیلی استرس  داشت ولی اصلا بروش نمیاورد تا من بتونم مثل همیشه بهش تکیه کنمو دلم گرم باشه.ولی بهش نگیا وقتی داشتم ازش جدا میشدم برم اتاق عمل وقتی منو بوسید دیدم که تو چشماش اشک جمع شده.

خلاصه من دقیقا ١١ صبح بیهوش شدم و شما دقیقا ١١ و ٢٠ دقیقه بدنیا اومدی .هورااااااااااااااااااااا خوش اومدی مامانمماچ

امروز دقیقا ٣ ماه و ٢٠ روزته جوجه کوچولوی من .از خدا میخوام که همیشه سلامت باشیو شاد .حالا کم کم قراره که عکساتم با کمک بابا رضا مهربون بذاریم اینجا.

الان شما خوابیا عزیزم.دیگه باید بیدار شی ممری بخوری عزیزم.بوسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار
4 تیر 91 2:15
الهی قربون دخملت برم من بیصبرانه منتظرم روی ماهشو ببینم