باران باران ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان فاطیما ونینی بلا

رفتیم تو 26 هفته مامانی

1390/8/30 11:42
649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم . که از همه دنیا بیشتر میخوامت مامانم.قلب

دیگه خدا بخواد رفتیم توی ٧ ماه گل من . توی این یه ماه خیلی کارا کردیما. یه روز که با بابا حاجی و خاله نسرین و شیرین و دختر خاله نسترنت رفتیم کلی وسایل خوکشل برات خریدیم و جهازتو تکمیل کردیم ههههههههههههه.

تخت و کمد قشنگت هم که هفته پیش آوردن و دیروزم من مرخصی گرفتم و خاله مهدیه و مامان جون و خاله نسرین اومدن و کمکمون کردن تا همشو چیدیم .مطمئنم که تو هم کلی ذوق کردی که اتاقت خوکشل شد نه مامانی ؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی دوست دارم دختر نازم . هم من هم بابا رضایی . قول بده که خوب تو این سه ماه تپلی شی و سلامت بیای تو بغلمون عسلم . عاشقتم مامانی . تازگیا یه لگدایی بهم میزنی که دردم میگیره ها ههههههههه. ولی هر وقت لگد میزنی خدا رو شکر میکنم که تو رو بمن داده و ازش میخوام که همیشه باران مامان پیشش بمونه . دوست دارم بوسسسسسسسسس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)