باران باران ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

مامان فاطیما ونینی بلا

بهترین لحظه عمرم

1390/5/27 9:54
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان . عمر من.جیگر من .نفس من .

مامانی پریروز من و بابا رضایی مرخصی گرفتیم تا بریم سونو و ازمایش برای شما. نمیدونی چه استرسی داشتم. راستشو بخوای بابا رضا هم استرس داشت به روش نمیاورد می خواست منم استرس نگیرم .یادت باشه تو هم به روش نیاریا ههههههههههههههههههههه

خلاصه ساعت 9.40 صبح ازمایشگاه نسل امید وقت داشتیم .من که از 6 صبح بیدار بودم .بعدش ساعت 9 راه افتادیم و رفتیم ازمایشگاه. یکم منتظر شدیم بعد ازم اول ازمایش خون گرفتن و بعدشم رفتم سونو .

وای مامانی قشنگترین لحظه عمرم بود وقتی صدای قلب کوچیکتو میشنیدم . فقط اون لحظه میگفتم خدایا شکرت مهربونم دوست دارم. بعدشم خانوم دکتره کلی داشت تو رو چک میکرد و گفت خدا رو شکر مشکلی نیست .بعدش رفتیم اون یکی اتاق .عمو دکتره میگن تشخیص جنسیتش خیلی خوبه .گفت به احتمال زیاد شما دخملی قلبونت برم من وبوسسسسسسس

بعدش با ذوق و شوق رفتم پیش بابا رضا بهش گفتم اونم کلی قربون صدقت رفت. هی میگفت دخمل داریم ..عسل داریم

 

مامانی خیلی دوست دارم از خدا میخوام که همه چی ان شاالله خوب پیش بره و خیالمون راحت باشه .دوست دارم دختر نازم .

 

خدایا من و دخترمو از شر بلاها حفظ کن مهربونم دوست دارم بوسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
30 شهریور 90 9:39
سلام امیدوارم خدا نی نی قشنگت رو در پناه ائمه نگه داره . منم دارم دوباره مادر میشم به منم سر بزن